25 Ağustos 2010 Çarşamba

Dediler 2



‘Why not?’ dedi  Sam.(Suriye- Halep)
‘Kendimi Çin'de gibi hissediyorum’ dedi Tuğba (Suriye-Şam)
‘Şam’ın diğer yüzünü göreceksiniz.’ dedi Eminenur. (Suriye –Şam)
‘Fairouz ve kahve’ dedi bakkal amca. (Suriye- Şam)
‘Hayalim İstanbul ’a gitmek.’ dedi Alaaddin. (Suriye-Hama)
-Evini özledin mi?
-Yok, daha değil. Peynir yemeyi özledim.
 -Sen?
-Yüksek sesle müzik dinlemeyi özledim, kulaklıkla dinlemeyi sevmiyorum, bir de yemekleri özledim.
dedi Cedric. (Suriye-Hama)
‘Biraz daha rüzgarda durursam ishal olucam.’ dedi Şeyda. (Suriye- Homs)
‘Kendimi evimde gibi hissettim.’ dedi Serfiraz (Suriye-Palmyra)
‘Kadiköy’de Nazım Hikmet  Kültür Merkezi  var, biliyor musun? Şimdi orada yemek yemek isterdim.’
dedi Marco (Suriye-Şam)
‘Zafer böcekleri toplasana.’ dedi Atilla. (Suriye-Şam)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder