14 Ağustos 2010 Cumartesi

6 yorum:

  1. bu sıcakta suriye.
    muhtemelen bitlenir dönersiniz :)
    şaka şaka.
    halep te al asmar vitamin den taze meyve suyu içtinizmi bari

    YanıtlaSil
  2. dikkatimden kacar sandiysaniz cok yanildiniz!!fotoya cok duygulandim:)

    YanıtlaSil
  3. Gecenin bir yarısı uyku tutmadı.Aslına bakarsan uykumun bir yarısı da seninle gitti.Onca şey elzemken mektubumu da aldın gittin.Bende yenisini eklemek istedim.

    Her gece gözüm kayıyor boş yatağa gelse de dağıtsa şu odayı diyorum.Bu sefer düzeni sevmiyorum.Şimdi ne haldesin ne düşünüyorsun,neler hissediyorsun kim bilir? Ayrı düştük derken Yıldızlı Atlas'a takılıyor gözüm.Üzülme diyor sanki kopya verircesine,hemen koşup penceremden dışarı bakıyorum.Yıldızlı Atlas ın altında yatıyoruz,sen de ,ben de...İçime su serpiliyor,şükür aynı çatı altındayız hala...

    YanıtlaSil
  4. Şeydaaaaaaaaa, yavrum benim ya gez gez, bol bol gez, çok çok gez, gezmelerden gelemeyesin emi =P ama tabi özleyenlerin var, ablanlarla bugun sultanahmette seni yad ettik, güzel güzel gez de blogun şenlensin, annenlerin de içi rahatlasın =)

    YanıtlaSil
  5. Adını bilmiyorum ama taze sıkılmış meyve suyu cennetine düştük Şam'da

    YanıtlaSil
  6. özlem pansiyon çatı olur bizi güneşten korur, özlem pansiyon yelpaze görevi görür, özlem pansiyon couchsurfer toplarken isim tabelası olur, toza toprağa otururken altlık olur, her gittiğimiz yerde köşeye kurulur...

    YanıtlaSil