18 Eylül 2010 Cumartesi

iran-ayran

17.09.1389
Ayran içmeyi özledim.

17.09.2010
Ayran içtim.

4 yorum:

  1. 621 yıllık ayransızlık... bana da bu kadar uzun gelmişti seyahat sırasında ayran içmeden geçirdiğim zaman. malezyada arap marketlerinin altını üstüne getirerek ayran arıyordum. sırf bu yüzden hiçbir zaman dürüst bir vejetaryan olamam!

    YanıtlaSil
  2. Ayransızlık beni gazlı içecek bağımlılığına sürükledi ve ardından diş çürüklerine dönüştü az yiyip az gülebilmekteyim. Onun bakkal amcanın dolabındaki varlığını bilmek gibisi yok :)

    YanıtlaSil
  3. :) az yemek güzel bir şey gibi ama az gülmek; hiç de iyi değil!
    Bir de sadece ayran mı? :) türkiyedekilere benzeyen yoğurt bulmak da imkansızdı benim için, zaten bulsaydım hemen kendi ayranımı yapardım. :)) 1,25 tl lik 500 fr yoğurt ve yarım ekmek beni bir gün rahat idare ediyor...

    ümit

    YanıtlaSil
  4. şuan bol naneli yoğurt çorbası yemekteyim, artık az yiyip çok gülebilmekteyim efem.

    YanıtlaSil